فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی محل دپوی سوخت در یک چهار دیواری توقیف سه دستگاه تانکر و کشف ۱۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان‌های خمیر و بندرعباس در ۴۸ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت و همچنین در اجرای یک عملیات پلیسی در یکی از روستا‌های شهرستان بندرعباس یک مخزن دپوی سوخت را در یک چهار دیواری که توسط قاچاقچیان مورد استفاده قرار می‌گرفت، توقیف نمودند.

او گفت: مأموران در بازرسی دقیق از خودرو‌های توقیفی و محل دپوی سوخت و جمع آوری سوخت‌های قاچاق در محور‌های مواصلاتی جمعا ۱۶۰ هزار لیتر گازوئیل و بنزین قاچاق کشف و در این رابطه ۸ متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش محموله‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۵۵ میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: سوخت‌های مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: سوخت قاچاق ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.